۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان اعلام کرد؛

آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰۰ واحد مسکونی با حضور وزیر راه در گلستان

آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰۰ واحد مسکونی با حضور وزیر راه در گلستان

گرگان- مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: عملیات ساخت چهار هزار واحد مسکن جوانان و فرهنگیان به صورت متمرکز با حضور حضور وزیر راه و شهرسازی در روستای نصر آباد گرگان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات ساخت چهار هزار واحد مسکن جوانان و فرهنگیان به صورت متمرکز با حضور حضور وزیر راه و شهرسازی در روستای نصر آباد گرگان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی و آماده سازی سایت ۴۸ هکتاری برای طرح نهضت ملی مسکن در گرگان که استعداد ساخت هشت هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طی مدت چهار سال را دارد امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان افزود: یکی دیگر از پروژه‌های مهم امروز آغاز عملیات اجرایی چهار هزار واحد مسکونی روستایی ویژه جوانان و فرهنگیان در روستای نصر آباد است که برای این پروژه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

حسینی ادامه داد: در ماه‌های آینده هم ساخت دو هزار واحد مسکن ویژه محرومان در استان آغاز می‌شود.

وی گفت: تعهد ما بر طبق برنامه ابلاغی ساخت هفت هزار واحد مسکونی است و همچنین ما برای ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی برنامه ریزی کرده‌ایم که ۶۰ درصد بیشتر از تعهدات ما است.

کد خبر 5438246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      0 0
      اقای وزیر راه لطفا مسکن مهرهایی که در استانهای شمالی خصوصا مازندران به افراد غیر بومی برای تفریح وگردش سالانه با قیمت پایین واگذارشده پس بگیرید به مردم بومی بدهید مردم انها را نفروخته اند از همان ابتدا به مشهدی ها و.....فروخته شده که سالی 1 یا 2 باربرای تفریح می ایند